به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، محمود واعظی با بیان اینکه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور در حال گذر به نسلهای جدید مخابراتی بوده و برگزاری چنین جلساتی می تواند به روند این گذر سرعت بخشد خاطر نشان کرد: باید مشخص کنیم که تا پایان سال 93 در حوزه ICT شاهد چه تحولاتی خواهیم بود.
واعظی با تاکید بر لزوم ایجاد مراکز پاسخگویی مشتریان در شرکتها گفت: این موضوع در ارزیابی و رتبه بندی شرکتها توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاثیرگذار است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه به دنبال سوددهی تمامی فعالان بخش خصوصی در حوزه ICT هستیم اظهار داشت: مطابق با تغییراتی که در مسیر ارائه خدمات به مردم اتفاق میافتد کمیسیون تنظیم مقررات تصمیم گیری کرده تا مسیر ارائه سرویس خوب و با کیفیت به مردم هموار شود.
واعظی با تاکید بر اینکه حاصل تعامل بین بخش خصوصی و اپراتورهای حوزه ICT منافع مردم را در بردارد، گفت: بخش خصوصی از ظرفیتهای بالقوه زیادی برخوردار هستند که با توجه به روند توسعه کشور این ظرفیت میتواند چند برابر شده و زمینه های بالفعل شدن آن نیز بیشتر فراهم شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سرویس دهی مناسب، پرهیز از ایجاد انحصار و تلاش برای ایجاد رقابت سالم را از مدیران بخش خصوصی و اپراتورهای فعال در حوزه ICT خواستار شد و افزود: از بخش خصوصی میخواهیم که با ایجاد تفاهم و همدلی و تشکیل کنسرسیوم های کار آمد برای ارائه سرویس به مردم تلاش خود را افزایش دهند.