کد خبر:۳۳۹۰۳۱
معاون فنی شرکت پست:

15 سرویس جدید پستی در راه است/ راه اندازی باجه فروش الکترونیک

معاون فنی شرکت پست گفت: طبق برنامه در سال جاری قرار است در سرویس پست ترکیبی یا هایبرید (فیزیکی – الکترونیکی) 10 خدمت جدید ارایه شود.
15 سرویس جدید پستی در راه است/ راه اندازی باجه فروش الکترونیک
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، اسماعیل بوداغی معاون فنی شرکت پست با تاکید بر پاسخ به نیازهای جدید مشتریان گفت: در دنیای رقابتی شبکه پستی کشور، به صورت رسمی و غیر رسمی، باید توان رقابتی خود را بالا ببرد که از همین روی باید ارتقای کیفیت خدمات در کنار نوآوری و تنوع کار در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خرید و فروش اینترنتی از طریق پست را از جمله خدمات هایبرید که توسط پست ارایه شده دانست و اظهار داشت: در این زمینه در 4 ماه نخست سال جاری، شاهد قریب به 1 میلیون و 800 هزار مرسوله با گردش مالی 757 میلیارد ریال بودیم.

 

بوداغی از اتخاذ دو استراتژی در حوزه فنی خبر داد و با بیان این که، جامعه ما نیز همچون تمام دنیا در حال تغییر و توسعه بوده و نیازهای جدید در آن شکل می‌گیرد، افزود: از این رو، هر سازمان پاسخگویی از جمله پست باید در وهله نخست، تنوع و نوآوری خدمات را در دستور کار خود قرار دهد.

 

وی حرکت از پست سنتی، به سمت پست صنعتی را دلیل موفقیت شرکت‌های پستی در دنیا برشمرد و افزود: بر این اساس، ارایه خدمات مالی و الکترونیکی، علاوه بر خدمات فیزیکی، می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف یاری رساند. هر چند در ارایه خدمات فیزیکی نیازمند  نوآوری هستیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای جامعه در این زمینه هم باشیم.

 

معاون فنی شرکت پست از جمله دیگر سرویس‌ها به پست مالی اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این طرح، 100 نقطه در سطح کشور شناسایی شده که در طی ماه جاری به عنوان عامل پست بانک، کلیه خدمات مالی و بانکی را ارایه می‌دهند و طبق برنامه، تا پایان سال تمامی دفاتر پست شهری این خدمت را ارایه خواهند داد.

 

معاون فنی شرکت پست، همچنین از راه اندازی باجه فروش الکترونیک خبر داد و گفت: بر اساس برنامه و به منظور ارایه خدمات الکترونیکی به مشتریان، 100 نقطه در کشور راه اندازی شده که تا پایان سال تمامی واحدهای پستی دولتی کشور مجهز به این سرویس می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: هدف از ارایه این خدمات رفع نیازهای مشتریان در تمامی مباحث (بسته کامل خدمتی) از جمله نیازهای الکترونیکی همچون پرداخت قبوض، دریافت و رزرو بلیط است.

 

بوداغی از جمله خدمات و سرویس‌های جدید پستی به ارایه خدمات بیمه ای به نیابت از شرکت‌های بیمه اشاره کرد و گفت: در این خدمت که در 6 ماهه دوم سال جاری کلید می‌خورد، پست به عنوان عامل بیمه در سطح شهر و روستا خدمت رسانی می‌کند.

 

وی در عین حال، استرتژی دوم پست را ارتقای کیفیت خدمات پستی عنوان کرد و افزود: براساس متغیرهای جذب ترافیک، ارایه خدمات متنوع، با کیفیت و جلب رضایت مشتریان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

 

معاون فنی پست، اصلاح و بازنگری فرایندها و ساده سازی امور در جهت جلب رضایت مشتریان را از دیگر برنامه های شرکت پست برشمرد و گفت: براساس شاخصهای کمی موجود، ارزیابی واحدهای اجرایی هر ماه توسط حوزه‌ها انجام و مورد بازنگری قرار می گیرد.

 

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار