به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، اطلاعات زیادی از این گوشی که از مفهومی جدیدی تبعیت میکند به جز نام «آکا» در دست نیست. الجی در نظر دارد با ایجاد هیاهو و انتساب واژههایی نظیر «شخصی» و «قابل تنظیم» بازاریابی خود را انجام دهد.
در حالیکه تنظیم کردن راهکار جذاب و جدیدی نیست و در اکثر گوشیها کاربران به راحتی میتوانند قاب پشتی را با نمونههای رنگی موجود در بازار تعویض کنند.
تنها خصلت قابل توجهی که در این گوشی به چشم میخورد، همان عبارت شخصی است زیرا براساس تصاویر منتشر شده هر کدام از آکاها دارای دو چشم سرزنده هستند که حالات مختلف روحی را متصور میشوند.
این چشمها روی پنل محافظی قرار دارند که هر کدام از این چشمها حالتی از عصبانیت، متحیر بودن، زیرکی و گیج بودن را به ذهن متبادر میسازد.
نکته جالبی که الجی مدعی شده این گوشی را از سایر نمونههای موجود در بازار متمایز میسازد این است که خود گوشیها بسته به نحوه استفاده کاربران از برخی ویژگیها نظیر ساعت زنگدار، برنامههای کاربردی و نوع موسیقی که گوش داده میشود، یک حالت از چشم را برای خود انتخاب میکند.
این گوشی به احتمال زیاد ماه آینده در کره جنوبی معرفی میشود و به بازارهای آسیایی نیز راه خواهد یافت.
منبع: بازار خبر