کد خبر:۳۶۹۲۸۴
ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد

ثبت غرفه‌های بیش از ۲۰۰ ‌متری الکامپ رکورد شکست/ جانمایی، ثبت‌نام و هزینه ریالی و ارزی غرفه‌ها شفاف می‌شود

ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: در حالی که هنوز آماری از میزان متقاضیان غرفه‌های زیر ۲۰۰ ‌مترمربع وجود ندارد، آمار ثبت درخواست متقاضیان غرفه‌های بیش از ۲۰۰ ‌مترمربع نشان از پیشی گرفتن متراژ این نمایشگاه از همه الکامپ‌های پیشیـن دارد.
ثبت غرفه‌های بیش از ۲۰۰ ‌متری الکامپ رکورد شکست/ جانمایی، ثبت‌نام و هزینه ریالی و ارزی غرفه‌ها شفاف می‌شود
به گزارش گروه علمی "خبرگزاری دانشجو"، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد افزایش استقبال از الکامپ بیستم، شاید برای هر مجری و برگزارکننده‌ای یـک فرصت بی‌بدیل تعبیر و آرزویی دست نیافتنی باشد، به همین دلیل برای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که سرمایه‌ای جز پشتیبانی و اعتماد اعضای خود ندارد، مسئولیتی دوصد چندان ایجاد می‌کند.
 

از اینرو مسئولان سازمان اعم از کمیته اجرایی منصوب شورای مرکزی، شورای مشورتی و تیم اجرایی الکامپ را اعتقاد بر این است که باید ساز و کاری تعبیه شود که با شفافیت هرچه تمام تر موضوعاتی نظیر جانمایی، ثبت نام و میزان دریافتی ریالی و ارزی از غرفه داران را منعکس و از هرگونه شائبه ای در برخورد 2 و یا چندگانه با مشارکت کنندگان جدا پرهیز شود.

 

پس اگر برای شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی، نمایشگاه الکامپ یک نمایشگاه از 80 نمایشگاهی است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود، برای آحاد صنف این رویداد مظهر تجلی توان فناوری اطلاعات است که عدم و یا بهره گیری کم از آن مسایل و مشکلات بسیاری برای کشور پدید آورده است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نه در قامت یک مجری که نفع و ضرر اقتصادی از برگزاری یک نمایشگاه هدف اصلـی آن باشد که به عنوان متولی و تکیه گاه بخش خصوصی مـی‌خواهد آنچه برگــزار می شود در سطح استانداردهای بین المللی، در شان ملت بزرگ ایران و صنف شایسته و فهیم فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد.

 

بنابراین مسایلی همچون میزان نرخ غرفه‌ها، چگونگی جانمایی و نحوه دریافت بخش ارزی از مشارکت کنندگان را نه به عنوان یک مسئله فرعی که کلید اصلی شفافیت و سلامت برگزاری نمایشگاهی در تراز جهانی تلقی می‌کند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار