وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکین میتوانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکین اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه 195 وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.
داداشزاده با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفههای اعمال شده تاکیدکرد: رگولاتوری با توجه به دسترسیهای بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفههای اعمال شده نظارت میکند و در حال حاضر تعرفههای اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه 184 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.