کد خبر:۳۷۴۹۸۸
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری:

شاکیان قبض‌های نجومی همراه اول به سامانه اطلاع‌رسانی این اپراتور مراجعه کنند

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری گفت: مشترکان دارنده سیم‌کارت همراه اول که در مورد صورتحساب قبوض خود شکایت دارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شکایت خود را از اپراتور پیگیری کنند.
شاکیان قبض‌های نجومی همراه اول به سامانه اطلاع‌رسانی این اپراتور مراجعه کنند
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، غلامرضا داداش‌زاده، معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری خاطرنشان کرد: برخی از مشترکین از طریق سامانه 195 نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده، نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکین از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ای در شبکه همراه اول است.
 

وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان گفت: مشترکین می‌توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکین اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه 195 وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.

 

داداش‌زاده با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‌های اعمال شده تاکیدکرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‌های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‌های اعمال شده نظارت می‌کند و در حال حاضر تعرفه‌های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه 184 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار