به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، غلامرضا داداشزاده،معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي، خاطرنشان کرد: به دليل ارتقاء سيستم خدمات مشتريان و صورت حسابگيري اپراتور همراه اول در ابتداي آبان ماه در پذيرش يا عدم پذيرش درخواستهاي تمديد و يا فعالسازي بستههاي هوشمند اينترنت برخي از مشتركين دائمي، اختلال ايجاد شده و هزينه اينترنت با نرخ آزاد براي آنها محاسبه شده است.
وي در باره نحوه رفع اين مشكل از سوي مشتركين اظهار داشت: آن دسته از مشتركيني كه در بازه زماني 32 ماه گذشته از بستههاي اينترنت هوشمند استفاده كردهاند اما هزينه استفاده از اينترنت آزاد براي آنها درج شده ميتوانند براي بررسي و رفع مشكل خود با مركز ۹۹۹۰ تماس گرفته يا به مراكز امور مشتركين همراه اول مراجعه كنند.