کد خبر:۳۹۲۷۵۲
در شورای فنی وزارت ارتباطات انجام شد

بررسی وضعیت سامانه پاسخگویی به شکایات حوزه ICT

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای فنی این وزارتخانه و بررسی وضعیت سامانه پاسخگویی به شکایات این حوزه، پاسخگویی را وظیفه همه مدیران نظام عنوان کرد.
بررسی وضعیت سامانه پاسخگویی به شکایات حوزه ICT
به گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، وضعیت سامانه پاسخگویی به شکایات حوزه ارتباطات و فناوری در شورای فنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات در این حوزه ارزیابی شدند.
 

محمدرضا فرنقی زاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه میزان پاسخگویی اپراتورها به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در ارزیابی آنها مؤثر است، گفت: گزارش وضعیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در جلسه شورای فنی وزارت مطرح و بررسی شد؛ براساس این گزارش در آبان ماه سال ۹۳ شرکت‌های نداگستر صبا و مبین نت با صددرصد پاسخگویی به شکایات ثبت شده، بهترین وضعیت پاسخگویی را ثبت کرده اند.

 

وی افزود: پاسخگویی شرکت‌های مذکور به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منعکس شد تا در ارزیابی‌ها مدنظر قرار گیرد.

 

فرنقی زاد با تأکید بر نظر وزیر ارتباطات بر توسعه فعالیت‌های سامانه ۱۹۵، اهمیت پاسخگویی به مشترکان و رضایت سنجی از آنها گفت: خوشبختانه وزیر ارتباطات در این جلسه، خطاب به همه مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به وزارت ارتباطات گفت: حمایت و توجه به نتایج ارائه شده توسط این سامانه ضروری است و پاسخگویی وظیفه همه مدیران نظام است.

 

همچنین در این نشست مقرر شد تا نتایج گزارشات سامانه ۱۹۵ بر ارزیابی اپراتورها توسط سازمان تنظیم مقررات در نظر گرفته شود.

 
 
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار