آخرین خبر از آزمون استخدامی معلمان
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه آئین نامه اجرایی رتبه‌بندی در حال تنظیم است و پس از آن جهت اجرای مدارس و مناطق ابلاغ می‌شود، گفت: پس از اخذ مجوز کتبی از سازمان مدیریت،‌ضوابط و جزییات آزمون استخدامی اعلام خواهد شد.
تعداد نظرات: ۵
بازنشسته فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
فرهنگیان که بهترین سالهای عمرخودراصرف تعلیم وتربیت فرزندان این این آب وخاک کردندباتحمل سختی وحقوق ناچیزانتظاردارندکه فرزندان آنهابدون سختگیری وآزمون جذب کارگردندوحداقل دغدغه بیکاری فرزندانشان رانداشته باشند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
ای بابا!
درسته که معلما زحمت میکشند، ولی بقیه اقشار هم زحمت میکشند. قطعا کسانی که پدرشون کارگر بوده شرایط سخت تری برای درس خوندن داشتن. موقعی که من کنکور داشتم پدر کارگرم در اثر حادثه ای که موقع کار براش پیش اومد مدت طولانی بیمار بود و کل خانواده با بحران روبرو شد. با این همه با خون دل درس خوندیم و من الان از یکی از بهترین دانشگاه های کشور فوق لیسانس دارم. در حالیکه همیشه معلمامون زمان مدرسه خیلی بین فرزندان همکاراشون با ما، فرق میذاشتن. با این حساب باید شغل ها موروثی اعلام بشه و منم شغل پدرمو ادامه بدم! چه تقارنی داره روز معلم و کارگر!
کامبیزب
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
پس تکلیف مربیان نهضت سوادآموزی چی میشه دولت تدبیروامید؟
یاسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
حالا انقدر تو اولویت قرار میدن که بازم امسال ما که نه پارتی داریم نه اولویت بازم بریم همون پی غاز چروندنمون...
گناه ما چیه که هیچ جا اولویت نداریم هرجا میریم میگن فلان بخش در اولویت .............
sajaad
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
واقعا عادلانه نیست بی عدالتی در دستگاههای اداری موج می زند . چرا همه یکسان نیستند که بعضی اولویت دارند اما بعض باید هیچ امید و الویت نداشته باشند . معلمان که ماهانه دومیلیون بیشتر میگیرند اما بنده که فوق لیسانس گرفتم و پدرم کارگر ساده بود اولویت من چی شد.
معلمان دارن چانه افزایش حقوق میزنند دارن اعتصاب می کنند چرا فرزندانشون باید اولویت داشته باشند
ارسال نظرات