رنسانس کیفی در خودروسازی ایران
خودروسازان ایرانی نیز تاکید می‌کنند که شرکای خارجی شان به‌نوعی در مباحث کیفی، سستی کرده‌اند. خودروسازان داخلی البته در عین حال این را هم می‌پذیرند که خود نیز چندان در بحث کیفیت، سفت و سخت عمل نکرده‌‌اند.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
من نمیدونم اینا خودشونو به اون راه میزنن یا مردمو یه چیز دیگه فزض کردن.
چطوری میشه که یک پزو تولید فرانسه با حقوق کارگر به یورو و سطح کیفی بالاتر و امکانات بیشترهمه جای درست دنیا ( نه مثل ایران) ارزونتر از مدل مشابه با امکانات کمتر و حقوق کارگر ایرانی ( فرض محال کیفیت یکسان ) تولیدی ایران در میاد. خب حالا با این قیمت پژو چطوری محصولشو میتونه صادر کنه. پس مجبور میشه نمونه صادراتیو ارزونتر بفروشه ومبلغ مابقی رو از مشتری بدبخت داخلی ( ایرانی ) بگیره.تولید کننده هم با حمایت دولت قول همکاری و چپاول جیب مردمو به شریک خارجیش میده. واینها همه فقط برای اینه که این صنعت مریض و سرطانی کار کنه و تعداد کثیری از مردم سر کار باشن. ( کارآفرینی ).کدوم شرکت خارجی دلش برای ما میسوزه ، وقتی خودمون به هم رحم نمیکنیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
آخه این حرفا چیه؟ به حرف زدن و وراجی و مسخره بازی که نیس. یعنی شما میخای بگی مثلا پراید یا ماشین های خارجی میتونه رقابت کنه؟!!! آقا ما دیگه کور که نیستیم چشم داریم میبینیم اصلا شما یه پراید بزار کنار بدترین خودروی خارجی فقط نگاش کن ببین حرفی برا گفتن داره!!!!!
ی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
خداوکیلی حرفاشون ارزش خوندن نداره انقدرچرت وپرت تحویل ملت دادن.مردحسابی کیاسراتو ماشین سال و درحد خودش ماشین عالیی هست،سایپا منتاژش کرده کیفیتش به زیرصفررسیده،نصف امکاناتشو برداشته.حتی اگه بنز هم جدیدترین مدلشو بده به شرکتهای ایرانی واسه منتاژ شک نکنید شیششو دستی میکنن-چرخ عقب دیسکی-رینگو برمیدارن و.............و جالبتر اینکه با همون قیمت جنس اصلی و کامل قالب میکنن به مردم.شرکتهای خودروسازی ایران درست نمیشن چون مطمینن دولت مردم رو مجببوووووووورررر میکنه از اینا خرید کنن.والسلام.
d
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
یادمون نره مردم چه استقبالی از وام همین خودروها کردند.
تا وقتی مردم ما اینجوری بخوان رفتار کنن وضع ما همینه که هست تازه خودرو سازا پورو ترم میشن و نتیجش میشه این اعتماد به نفس کاذب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
سوال اینجاست ... چرا خودروسازان محصولات خارجی و یا حتی داخلی را با کیفیتی پائیین و قیمتی حداقل دوبرابر و یا سه برابر به مردم شریف می فروشند!!!! و بجای طراحی های جدید و جلب و رضایت مشتری مدام بدنبال فریب کاری ، سنبل کاری و سود بیشتر و بیشتر و بیشتر هستند . این را بدانند با این انحصار که فقط خاص خودروسازی ایران است مردم چاره ای ندارند و ناراضی هستند . که نارضایتی مردم یعنی نارضایتی خدا. میدانم نظر بنده را منتشر نخواهید کرد ولی لطفا این پیام را برای خودروسازان ارسال کنید.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار