بهترین کار رویکرد تاسیس خودرو ساز جدید و رفع موانع برای تولیدات کارگاه های داخلی برای تولید خودرو می باشد و حمایت همه جانبه از خودرو های دانش بنیان حتی در تیراژهای پایین تر از صد عدد برای شماره گذاری و این فقط با حمایت سازمان استاندارد و نیروی انتظامی و سازمان حمایت از تولید کنندگان و قانون جامع از طرف مجلس میسر است .
با توجه به کل این مطالب باورنکردنی و کلیه اعمال و رانت و فسادهای پشت پرده و خیانتهای بسیار بزرگ در حد جنایت علیه بشریت در حق مردم بسیار مظلوم و کم شانس ایران و این مطلب که الان دیگه خود مردم هم میدونن چه خبره، آخرش چی میشه؟ پیدا کنید پرتقال فروش را؟ اصلا یکی بگه سود این شرکتها تو جیب کی میره که حق 80 میلیون ایرانی را به خاطرشون زیر پا میزارن! ان شاء ا... باعث و بانی این دو مصیبت به خاک سیاه بشینه و انقدر زود سزای کارشون و ببینند که ما نسل بدبخت که گیر این دو غول هستیم ببینیم و حداقل داغ دلمون کم بشه! ولی افسوس که هیچ اتفاقی نمی افتد... کی اینکارو بکنه؟ آقایون ذینفع ...
ارسال نظرات
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.