حجت الاسلام نبویان - صفحه 2

حجت الاسلام نبویان - صفحه 2

آخرین اخبار:
برچسب - «حجت الاسلام نبویان»
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با SNNTV:متن دارای چهارده بند است.بلافاصله بعد از امضای توافق پایان عملیات نظامی اعلام می‌شود.اکثر متن‌های اصلی را دیده ام اما این متن بهتر از قبلی‌هاست.بند اول متن توافق خوب است اما بین آمریکا و ایران برابر است و باید اشاره می‌شد آمریکا آغازکننده جنگ است.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۰۴    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۴

دکتر نبویان نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با SNNTV عنوان کرد: آمریکا به دنبال این است که همه مشکلات خودش را حل کند و دوباره به کشور حمله کند؛ هرچه پیام ضعف بفرستیم، جنگ به ما نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۵۴۹۵    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۴


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با SNNTV:متن توافق چارچوب اصلی است شاید مقداری تغییر پیدا کندهیچ کدام از تحلیل‌های مجازی را نخواندم؛ ایتا عضو نیستم و فقط «بله» دارمهمیشه مستند حرف میزنم و امروز هم حرفم روی متن است
کد خبر: ۱۴۱۵۴۵۶    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۳



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با SNNTV:طبق اطلاعاتی که دارم دست نیروهای مسلح ما پر پر است؛ مردم خیال شان جمع جمع باشد.دشمن هم بیشتر از ما می‌داند چقدر ما دستمان پر است برای همین یک طرفه اعلام آتش‌بس کرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۹۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۲




عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با SNNTV:در مذاکرات پاکستان یک خطای راهبردی داشتیم ما نباید موضوع هسته‌ای را به مذاکره می‌گذاشتیم با این کار دشمن جری‌تر شد لذا از ما مطالبه کرد و گفت مواد ۶۰ درصد را باید خارج بکنید و ۲۰ سال باید جلوی آن را بگیرید و حرف های مزخرف دیگر که البته نپذیرفتیم و همه این ها برای این بود که ما اجازه دادیم این موضوع طرح شود.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۹۲    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با SNNTV:باید تا جایی ادامه بدهیم که دشمن تا ده‌ها سال جرات حمله به ملت ایران را نداشته باشد و این با اخراج نیروهای رزمی آمریکا از منطقه صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۹۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۲



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با SNNTV:آمریکا در ربایش اورانیوم غنی شده در اصفهان شکست خورد؛ ملت ایران می‌دانند که آمریکایی‌ها برای برای خلبان نیامده بودند، آنها برای اورانیوم آمده بودند، معلوم هم نیست که آنجا باشد.آمریکا در باتلاق گیر کرده است، او دنبال یک شو تبلیغاتی است، حتی شده وارد یک شهر شود و داخل یک بشکه خالی خاک بریزد بعد به مردم کل دنیا بگوید که اورانیوم را به دست آوردیم، این کار را می کنند چون تبلیغات دست اینهاست.ترامپ می‌خواهد یک دستاوردسازی برای خودش داشته باشد اما نمی‌داند که ملت ایران و خدای متعال در کمین آنها نشستند و اصلا معلوم نیست که مواد ما در اصفهان باشد، مواد همه جا پخش شده و جاهای مختلف قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۸۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۲

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با SNNTV:دشمن سال ۱۴۰۴ را سال سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران و ریشه‌کنی ملت ایران اعلام کرده و این سال را وقت طلایی برای حمله به ایران عنوان کردند اما در همه زمینه ها شکست خورد.برآورد دشمن این این بود که طی سه روز کار نظام تمام است ولی تقریبا از هفته دوم جنگ رمضان به نفع ایران ورق برگشت.
کد خبر: ۱۳۹۶۵۸۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۲/۰۲





پربازدیدترین آخرین اخبار