دبیر ستاد حقوق بشر:
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه ظالمانهترین تحریمهای یکجانبه و غیرقانونی علیه مردم ایران وضع شدهاست، گفت: اگر یکی از کشورهای غربی قربانی چنین تحریمهایی میشد، هزاران پرونده در محاکم خود و بینالمللی مطرح و ایجاد میکردند.
کد خبر: ۹۹۸۴۷۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۵