در پی تصمیم جنجالی هیئترئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر ۱۸ تیمی شدن لیگ برتر در فصل آینده، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان با انتقاد شدید از این مصوبه، آن را فاقد وجاهت قانونی و ناعادلانه دانست و از پیگیری جدی حقوق باشگاه متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۵۹۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱