رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: از ابتدای دوره مدیریت شهری ششم، موضوع وجود ۱۲۹ ساختمان خیلی پر خطر و بحرانی مطرح میشد، اظهار داشت: با پیگیریهایی که در کمیته ایمنی و مدیریت بحران و همراهی مناطق انجام شد، این تعداد کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۴۷۶۶۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶