توليد مبتني بر واردات، خام فروشي، وابستگي به نفت، سطح پايين دستمزدها و بهرهوري اندك همگي سبب شده است اقتصاد ايران از مشكلات فراواني رنج ببرد.
کد خبر: ۴۲۵۷۶۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۴