مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه خودمراقبتی گامی به سوی سلامت شخص، خانواده و جامعه است اظهار کرد: خود مراقبتی، عملی است که در آن هر فردی از دانش، مهارت و توان خود به عنوان یک منبع استفاده می کند تا از سلامت خود مراقبت کند.
کد خبر: ۳۰۳۵۲۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۸