قاچاق موبایل

قاچاق موبایل

آخرین اخبار:
برچسب - «قاچاق موبایل»
در مورد قاچاق موبایل در ویکی دانشجو بیشتر بخوانید.
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت با اشاره به درآمد ۱۳۰۰ میلیارد تومانی دولت از محل اجرای طرح رجیستری تلفن همراه گفت: تا این لحظه سوءاستفاده از رویه مسافری در واردات ۳۷ هزار گوشی تلفن همراه محرز شده است.
کد خبر: ۷۹۶۹۳۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۱۷

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: پس از اتصال سامانه ناجا به سامانه گمرک سوءاستفاده از رویه مسافری برای قاچاقچیان پر هزینه شد، به همین منظور این افراد به سراغ مسافران واقعی از جمله حجاج بیت الله‫الحرام و زوار عتبات عالیات رفتند تا از اطلاعات هویتی آنان سوءاستفاده کنند.
کد خبر: ۷۹۳۰۰۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۱



مدیرکل ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز
مدیرکل ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز از اجرایی شدن طرح رجیستری موبایل تا اول مرداد ماه خبر داد و گفت: پس از اجرای این طرح، موبایل قاچاقی که قیمت امروز آن ۲ میلیون تومان است، نهایتاً به قیمت ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۵۶۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۱۹

کارشناس حوزه «آی تی» در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو توضیح داد
مجتبی طاهری، کارشناس حوزه «آی تی» گفت: اکثر گوشی‌های موجود در بازار قاچاق هستند لذا گارانتی و خدمات پس از فروش هم در ایران بی معنی است. با اجرای طرح «رجیستری» این مشکل حل می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۷۶۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۲۹

مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالاهای هدف ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از کشف محموله ۳۲ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۴۷۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۰۱


رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری اعلام کرد
رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با اشاره به اینکه بیشتر موبایل‌های قاچاق موجود در کشور بیش از 500 هزار تومان قیمت دارند،گفت: ورود گوشی از طریق قاچاق سود بیشتری برای قاچاقچی به همراه دارد.
کد خبر: ۳۷۵۰۷۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۴

در نگاه اول اینطور به نظر می‌آید که اینجا نیز همانند چهارراه استانبول پاتوقی برای دلالان دلار است. هرکدام کیفی به کمر بسته‌اند و مدام با تلفن صحبت می‌کنند. پس از کمی پرس و جو متوجه می‌شوی که این‌ها مالخران تلفن همراه هستند که در نبود پلیس چهار راه مولوی را به محلی برای خرید و فروش گوشیهای سرقتی تلفن همراه تبدیل کرده‌اند و روزانه صد‌ها هزار تومان از طریق فروش این اموال سرقتی به جیب می‌زنند.
کد خبر: ۳۳۳۵۸۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۴

پربازدیدترین آخرین اخبار