رییس اداره سلامت آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در راستای توسعه فرهنگ تغذیه سالم در بین دانشآموزان، از مهر ماه امسال غذاهای گرم و سالم با اولویت مدارس ابتدایی در بوفهها توزیع میشود.
کد خبر: ۲۵۷۴۰۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۶