گزارش|
وزارت بازرگانی در زمان فعالیت طی دهههای اخیر، همواره برای تنظیم بازار محصولات اساسی، از راهبرد واردات استفاده کرده است. راهبردی که ضمن ضعیف کردن تولید داخل، سبب خروج مقادیر زیادی ارز از کشور شد و کشور را به لحاظ تأمین اقلام اساسی، به سایر کشورها وابسته کرد.
کد خبر: ۷۶۹۲۹۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۸