برای کسانی که به دیابت مبتلا هستند یا بیماری کلیوی دارند، سرمایش خود کار بدن دشوار تر است. لذا این افراد میبایست با کنترل دمای بیرونی بدن، دمای درونی شان را کنترل کنند.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۳