فرماندار ری:
فرماندار ری گفت: وزارت نیرو میبایست، پیگیر انتقال آب آزادگان به فشافویه باشد.
کد خبر: ۹۹۴۲۵۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۵