نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طبق فرمایشات رهبری باید مواردی که اولویت ندارد را کنار بگذاریم و موضوعات اولویت دار باید در مجلس مطرح شود گفت: باید مرجعی با انتخاب خود مجلس اولویتبندی را تعیین کند.
کد خبر: ۱۲۷۲۳۷۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۲۰