سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پیکان تیم خوبی بود که واقعا اصول دفاعی را خوب رعایت میکرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۲۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۴