مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وزیر ورزش پیگیر مشکل مالکیت شده که از این بابت نکتهای وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۱۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۴