سامانه هشدار و آژیر خطر در رژیم صهیونیستی بدلیل شلیک یک راکت از سوی اراضی فلسطینی فعال شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۴۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۲۵