منابع آمریکایی با اذعان به ناتوانی در مهار اقدامات سایبری ایران علیه اسرائیل، گفتند به دنبال موج فرار اسرائیلیها در پی حملات ایران، آمریکا به درخواست نتانیاهو اجازه خروج شهروندان خود از اراضی اشغالی را نمیدهد و در واقع آنها را زندانی کرده است.
موشک شلیک شده از پدافند رژیم صهیونیستی نه تنها نتوانست موشکهای ایرانی را رهگیری کند بلکه با اصابت به اراضی اشغالی باعث وقوع انفجار و به راه افتادن آتش سوزی شد.
تصاویر منتشر شده از حمله ایران به اراضی اشغالی حاکی از تخریب بالای محل اصابت موشکها است تا جایی که برخی رسانهها اراضی اشغالی را به شهر مردگان تشبیه کردهاند.