در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛
یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: خیلی مضحک است که در واشنگتن یک نفر رئیس جمهور شود و قبل از اینکه نخست وزیر اسرائیل، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر بریتانیا با او تماس بگیرند یک مقام ایرانی به کاخ سفید زنگ بزند و انتخاب ترامپ را تبریک بگوید.
کد خبر: ۸۸۳۸۸۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۹