فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۸۹۷۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۳۱