فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تروریستهای مزدور فعال در منطقه به هیچ وجه ایرانی نیستند، گفت: ۱۸ تبعه تاجیک ـ افغان که در عملیاتهای راسک، چابهار و پارود کشته شدند، انتحاری بودند که در پوشش سوختبران از مرز عبور میکردند.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۹۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۱۴