سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت مطرح کرد
حمیدرضا بنفشه با بیان اینکه تمامی دانشگاههای علوم پزشکی دارای مراکز رشد فناوری سلامت هستند، گفت: برنامه وزارت بهداشت در حوزه مراکز رشد، ارتقای کیفی مراکز است؛ در حال حاضر تعداد مراکز رشد فناوری از تعداد دانشگاهها و دانشکدههای علوم پزشکی کشور بیشتر است.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۹۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۴