فرمانده انتظامی استان گفت:فردی که به عنوان پرستار پسربچه ۴ ساله اقدام به ربایش این کودک کرده بود هدف از این اقدام را وابستگی و علاقه اش به این کودک عنوان کرد.
کد خبر: ۱۲۵۳۲۱۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۰۳