با موافقت نمایندگان؛
نمایندگان در جلسه علنی امروز وزارت کشور را موظف کردند تا ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری کلانشهرها را افزایش دهد.
کد خبر: ۵۹۶۲۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۰