وزیر خارجه ایران در صفحه ایکس خود نوشت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند. نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند. اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.
کد خبر: ۱۴۱۳۸۶۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۰