شهری در ژاپن قانونی غیرالزام آور تصویب کرده که از شهروندان میخواهد استفاده روزانه از موبایل، کنسول بازی رایانهای و نمایشگرهای دیچیتال را در خارج از ساعات کاری و مدرسه به دو ساعت کاهش دهند.
کد خبر: ۱۳۰۸۴۸۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۰۱