انتقال آب خلیج فارس به کرمان - صفحه 4

انتقال آب خلیج فارس به کرمان - صفحه 4

آخرین اخبار:
برچسب - «انتقال آب خلیج فارس به کرمان»
مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمان در گفت‌و‌گو با دانشجو:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان ۴ سد در حال بهره‌برداری وجود دارد که در حال حاضر ۲۲.۱ درصد آب دارند، از مردم خواست تا با مصرف بهینه در مصرف آب صرفه جویی نمایند.
کد خبر: ۱۲۳۱۰۵۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۲/۰۴

سخنگوی صنعت آب کشور در گفت و گو با دانشجو:
سخنگوی صنعت آب کشور اعلام کرد: تامین مالی پروژه انتقال آب خلیج فارس به مرکز استان در حال پیگیری است، همچنین وزارت نیرو در تلاش است تا آب شرب پایدار شهر کرمان را تا تابستان ۱۴۰۴ تامین کند.
کد خبر: ۱۲۲۴۹۹۸    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۱۸


در جلسه شورای اداری بخش گلباف؛
نماینده کرمان و راور بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی به مناطق روستایی کرمان با توجه درخواست‌های مردم و نیازهای موجود تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۸۶۱۳    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۰۲

گزارش|
پروژه اضطراری انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان علیرغم همه ضرورت‌ها و پس از گذشت سال‌ها، هنوز به نتیجه نرسیده و تکمیل آن مستلزم تامین ٣ همت اعتبار مالی از سوی شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی شامل گل گهر، ملی مس و گهر زمین است.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۸۱    تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۰/۰۵

پربازدیدترین آخرین اخبار