وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حملات به خارک از خاک همسایگان ما انجام شد. اکنون کاملاً روشن شده است که آنها از قلمرو کشورهای همسایه برای شلیک چنین راکتهایی علیه ما استفاده میکنند.
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد: بر اساس گزارش کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل از زمان آغاز تشدید درگیریها بیش از چهار میلیون نفر در منطقه آواره شدهاند.
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: هرجاییکه آمریکا و رژیم صهیونی از آن مکان علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت و اقدام نظامی داشته باشند، با شدت هدف قرار خواهد گرفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای منطقه توئیت زد: ما قصد تعرض به شما را نداریم. اما وقتی که از پایگاههای کشور شما علیه ما استفاده میشود ما آنها را مورد هدف قرار میدهیم.
امام جمعه قم گفت: سرمایههای آمریکا در منطقه در تیررس موشکهای قدرتمند جمهوری اسلامی قرار دارد و در صورت هرگونه اقدام خطا از سوی دولت آمریکا، پاسخ ایران قاطع و کوبنده خواهد بود.
وزیر دفاع پاکستان در اظهاراتی تاکید کرد که حاکمیت ملی، استقلال و امنیت ایران برای ما همانند حاکمیت و استقلال پاکستان است و اسلامآباد به همبستگی و حمایت علنی خود از تهران ادامه خواهد داد.