نماینده ایران در شورای امنیت سازمان ملل با موضوع خاورمیانه:آمریکا و رژیم صهیونیستی بارها آتش بس 8 آوریل را نقض کردند و در مقابل آن ایران حق ذاتی خود برای دفاع اعمال کرده است.ایران مصمم است از امنیت ملی و مردم خود دفاع کند آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان متجاوزگر مسئول همه پیامدهای ناشی از این اقدامات غیر قانونی هستند.رئیس جمهور آمریکا از تهدید های تکراری خود دست بردارد و ایران هیچ وقت زیر بار زور مذاکره نکرده است.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۳/۲۱