مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: مصرف گاز استان در هفته گذشته با چند روز تعطیلی ادارهها و مدارس و همچنین پیوستن مردم به پویش «کاهش ۲ درجهای دما» گفت: به طور میانگین روزانه ۸۰۰ هزار متر مکعب در مصرف گاز گلستان صرفهجویی شد.
کد خبر: ۱۲۰۷۰۰۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۰/۰۲