سخنگوی شرکت ملی گاز خبر داد:
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان این موضوع که امسال دو ماه زودتر شاهد کاهش دما بودیم، اظهار داشت: پیشبینی میشود با کاهش دمای هوا مصرف گاز کشور با افزایش 100 میلیون مترمکعبی به 450 میلیون مترمکعب در روز میرسد.
کد خبر: ۳۷۰۶۲۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۳