استاندار کرمان:
استاندار کرمان در خصوص ارتباط با رسانهها به مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت: پذیرفتنی نیست که خبرنگاران ما از مدیران استان به واسطه عدم پاسخگویی، گلایه داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۴۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۱۹