معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تربیت دانشآموزان خبرنگار ذیل سازمان دانش آموزی خبر داد و گفت: احساس مسئولیت، نقادی، مطالبهگری و... را در دانش آموزان نهادینه خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۹/۲۵