رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دستگاههای اجرایی باید میزان وابستگی خود را به برق کاهش دهند، البته در موقع قطع برق نباید قطع خدمت داشته باشیم.
کد خبر: ۱۳۲۵۴۴۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۸/۱۰