حمید بورد در نشست خبری: در یک جنگ نابرابر هستیم و تحریمها بی سابقه بوده است؛ هم من و هم وزیر تحریم شدیم. برای ما به خاطر تحریمهای اخیر مشکلاتی به وجود آمده است، اما ما برای همه آنها راه حل تقابلی داشتیم و اقدامات صادراتی مان کماکان به نحو مقتضی در حال انجام است. مشکل خاصی در حوزه ال پی جی نداریم مشتریان خودمان را داریم و حتی به نوعی محصول هم برای صادرات کم داریم.
کد خبر: ۱۲۵۹۷۱۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۱۹