عضو اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با دانشجو:
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران گفت: یکی از مسائل مهم در بودجه منطقی بودن نگاه دولت به میزان فروش نفت است که خوشبختانه این موضوع لحاظ شده است.
کد خبر: ۹۸۵۵۴۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۰۴