رئیس شورای شهر تهران گفت که پرسپولیس مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار ندارد و فقط میتواند از آن بهرهبرداری کند.
کد خبر: ۹۸۸۲۹۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۵