خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی

سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در بیروت را به شدت محکوم کرد

کنعانی تجاوز تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در منطقه پرجمعیت در بیروت که به شهادت و زخمی‌شدن جمع زیادی از جمله شهروندان عادی و زنان و کودکان منجر شد را به شدت محکوم کرد.
رییس سازمان برنامه و بودجه:

بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه خودمان را مقید به ارائه لایحه بودجه سال آینده در زمان مقرر قانونی می‌دانیم، گفت: تلاش داریم که در زمان مقرر قانونی، لایحه بودجه را تقدیم مجلس کنیم.
گزارش/

دام پهن کلاهبرداران ارز‌های دیجیتال

روند رشد بلاک چین و فضای ارز‌های دیجیتال بسیار جذاب است. نوآوری‌های فنی و الگو‌های جدید معاملاتی به‌سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند و همچنان جمعیت کثیری را به خود جذب می‌کنند. با این حال، این فضا مورد سوءاستفاده و کلاهبرداری بسیاری نیز قرار گرفته است.

ماجرای دستور رهبر انقلاب به قوه قضاییه که باعث تغییر نگاه کمیته بین‌المللی المپیک به ورزش ایران شد

دبیرکل کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با رسانه KHAMENEI.IR گفت: ورزشکاران ما نشان داده‌اند که مثل یک سرباز برای کشور هستند؛ ما به عنوان مدیران ورزشی و رؤسای فدراسیون‌ها، باید در استعدادیابی این‌ها را خوب شناسایی کنیم و باید برایشان امکانات و تجهیزات در سطح رقبای خارجی‌شان تعریف بکنیم.
در نشست با اعضای کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی؛

زاکانی: نحوه مواجهه با آنچه که در فلسطین می‌گذرد، محل امتحانی برای همه جهانیان شده است + فیلم

شهردار تهران با بیان اینکه امروز آنچه که در غزه می‌گذرد محلی برای امتحان همه ما شده است، گفت: مردم فلسطین با ایستادگی‌شان به یک شیوه امتحان خود را پس می‌دهند، مجاهدین لبنانی، عراقی، یمنی و سوری هم با همراهی و پشتیبانی که از ملت فلسطین دارند، به شیوه دیگر امتحان پس می‌دهند.
گزارش

امت اسلامی؛ از آرمان تا واقعیت

تشکیل امت اسلامی، برای مقابله با دشمن و تضمین منافع مسلمان و پیشرفت آنان همیشه مطرح بوده است اما باید دید اقداماتی که در راستای تحقق آن انجام شده است تا چه میزان با واقعییات جهان اسلام همخوانی دارد .
فیلم
آخرین اخبار
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی