آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۲۹۹۸۹
علامتی در گفتگو با دانشجو:

خانواده‌ها باید اسباب بازی را یک ابزار آموزشی و تربیتی ببینند / سهم اسباب بازی داخلی در بازار ایران ۳۰ درصد است

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ما به هیچ وجه در نمایشگاه ذی‌نفع نبودیم. به جای تصدی گری، تولی گریم کردیم و فوق هدف به جلو رفتیم.

حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پاسخ به سوال فاطمه قدیری _ خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو پیرامون بازار اسباب بازی‌های ایرانی و نمایشگاه اسباب بازی اظهار داشت: طبیعتا ما در بحث اسباب بازی با نقطه مطلوب فاصله داریم. اما نه تنها به اهدافی که برای هشتمین جشنواره اسباب بازی مد نظر ما بود رسیدیم، بلکه فراتر نیز رفتیم.

وی افزود: قرار بود یک تعداد اسباب بازی‌های خوب را انتخاب کنیم. مشارکت خوب بود و کیفیت محصولات نیز بالا رفته بود. همچنین اسباب بازی با موضوع‌های مختلف فکری، مهارتی، حسی، حرکتی وجود داشت.

علامتی در رابطه با نمایشگاه و عرضه بیان داشت: در بخش نمایشگاه و عرضه نیز خیلی عالی بود. ما ۱۲۰ تولید کننده داخلی را آوردیم که هزار و ۸۰۰ محصول ارائه دادند و مردم خیلی استقبال کردند.

وی افزود: در ابتدا تولید کنندگان به دلیل عدم اطمینان از امکان نمی‌آمدند، ولی در روز آخر و با دیدن استقبال، تعداد محصولات را به دو هزار و ۵۰ قلم رساندند و به مرحله سود رسیدند.

مدیرعامل کانون تصریح کرد: هدف ما این بود که تولید کنندگان اسباب بازی به سوددهی برسند. ما به هیچ وجه در نمایشگاه ذی‌نفع نبودیم. به جای تصدی گری، تولی گریم کردیم و فوق هدف به جلو رفتیم.

علامتی در پاسخ به این سوال که آیا سهم اسباب بازی در ایران خوب است یا خیر گفت: سهم اسباب بازی در بازار ایران ۳۰ درصد است که خوب نیست و ما باید آن را بالا ببریم. برگزاری رویداد‌هایی مثل نمایشگاه اسباب بازی در استان‌ها می‌تواند به این امر کمک کند؛ و ما در آینده نزدیک آن را استانی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: خانواده‌ها باید به این سمت بروند که اسباب بازی را یک ابزار آموزشی و تربیتی ببینند. این یک موضوع چند وجهی است. خانواده باید این را ببیند و تولید کننده نیز در مسیر تربیت و آموزش باشد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار