کد خبر:۱۱۵۸۳۳۴

پاسخگویی به بیش از ۹ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۹ طی سه ماهه نخست سال

مدیر بازرسی شهرداری منطقه ۱۹ از پاسخگویی و رسیدگی به ۹۰۵۳ پیام شهروندی طی سه ماهه نخست سال در سامانه ۱۳۷ پلاس این منطقه خبر داد.
پاسخگویی به بیش از ۹ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه ۱۹ طی سه ماهه نخست سال

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی پارساجو با اشاره به اینکه پیام‌های شهروندان در حوزه‌های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط عوامل اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس اجرایی می‌شود افزود: طی سه ماهه نخست سال در نواحی پنجگانه ۹ هزار و ۵۳ پیام توسط شهروندان ثبت و از سوی همکاران پیگیری و پاسخگویی شده است.
وی ادامه داد: لایروبی انهار با ۷۱۵ پیام از بیشترین درخواست‌ها محسوب می‌شود که به منظور پاسخگویی به شهروندان در اسرع وقت و به قید فوریت نقاط شناسایی و پاکسازی شد.
پارساجو اظهارکرد: رفع خطر درخت خشک و درحال سقوط، نظافت معابر کوچه، جمع آوری زباله و ضایعات، طعمه گذاری موش، رفع خطر چاله‌های بزرگراهی، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، رفع سد معبر اصناف در پیاده رو و ... از بیشترین درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است که توسط اکیپ‌های اجرایی این سامانه در نواحی پنجگانه رسیدگی شد.
مدیر بازرسی شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده معضلات شهری درخواست‌های خود را در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت تا به قید فوریت رفع و رجوع شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار