تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز براي عقد قرارداد با وزارت نفت
آخرین اخبار:
کد خبر:۱۳۷۴۷۷

تلاش دانشگاه علوم پزشکی شیراز براي عقد قرارداد با وزارت نفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بدنبال عقد قرارداد با وزارت نفت در خصوص حمایت از بیمارستان‌های لامرد و مهر هستیم.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، دكتر محمدهادی ایمانیه روز گذشته در مراسم افتتاح بخش ويژه و زايشگاه بيمارستان حضرت وليعصر (عج) لامرد، مردم اين شهرستان را مردمی خونگرم، نوع دوست و پرتلاش عنوان کرد و گفت: وضعیت فعلی منطقه نسبت به سال های گذشته بسیار متفاوت است؛ تغییرات اساسی در منطقه صورت گرفته و امکانات فراوانی فراهم شده، و همچنین بیشترین حضور خیران در عرصه بهداشت و درمان مربوط به این منطقه است.
   
وي از تمام خیرانی که در عرصه بهداشت و درمان منطقه فعالیت دارند، تقدیر و قدردانی کرد و گفت: براي حل مشکلات تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصريح كرد: در بخش های CCU و ICU تخت های باقی مانده را نیز فعال خواهیم کرد و امکانات مورد نیاز NICU نیز فراهم خواهد شد تا این بخش هم در خدمات رسانی به شهروندان فعال شود؛ همچنین تامین و تجهیز پانسیون های بیمارستان نیز در دستور کار قرار گرفته، و بدهی های پرسنلی با برنامه ریزی های انجام گرفته در آینده اي نزدیک مرتفع خواهد شد.
 
ايمانيه گفت: بدنبال عقد قرارداد با وزارت نفت در خصوص حمایت از بیمارستان های لامرد و مهر هستیم، همانطور كه دولت نیز در این خصوص مصوبه ای مبنی بر تحت پوشش قرار دادن مراکز بهداشتی منطقه دارد.
 
وي از راه اندازی دانشگاه پرستاری در لامرد ابراز خرسندی كرد و پذیرش دانشجو در مهرماه امسال و فراهم آوردن امکانات لازم برای راه اندازی این واحد آموزشی را از همت بلند مردم این منطقه دانست.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین گفت: مقرر شده متخصص مغز و اعصاب که هم اکنون به صورت بخشی از ایام ماه در لامرد حضور دارند، با حضور در کل ایام هفته به بیماران خدمات رسانی داشته باشند.
 
ايمانيه بيان داشت: با توجه به ورود صنایع مختلف و متعدد به منطقه، باید شرایطی فراهم شود تا خدمات خوبی در عرصه بهداشت و درمان ارائه شود که برای تحقق این امر بايد در کنار این صنایع، احداث مجتمع های سلامت نیز دیده شود.
 
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه یک جلد قرآن کریم از زحمات هشت خیر فعال در عرصه بهداشت و درمان اين شهرستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
 
لازم به ذكر است، دكتر ايمانيه در این سفر از تمام واحدهای شبكه بهداشت و درمان استان بازديد كرد.
پربازدیدترین آخرین اخبار