کد خبر:۱۳۸۳۰۸
انتقاد مسئول سازمان بسيج دانشجويي لرستان از كارشكني در واگذاري آمبولانس به جهادگران
مسئول سازمان بسيج دانشجويي لرستان از كارشكني متوليان در واگذاري خودروي آمبولانس به دانشجويان جهادي استان انتقاد كرد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از خرم آباد، كريم زيني وند شب گذشته در جمع دانشجويان جهادگر در روستاي درب گنبد شهرستان كوهدشت كه محل برگزاري اردوي جهادي دانشجويان دانشگاه پيام نور اين شهرستان است، با ابراز تاسف نسبت به اين موضوع كه بسياري از مديران حال حاضر استان در راستاي حمايت از اردوهاي جهادي از زيربار مسئوليت شانه خالي مي كنند، گفت: طي روزهاي گذشته گروه هاي پزشكي جهادي ما براي تهيه كردن يك دستگاه آمبولانس براي انتقال اقلام دارويي به مناطق محروم، به چندين مركز اعم از فوريت هاي اوژانس 115، هلال احمر و معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان مراجعه نمودند، ولي هيچ كدام نياز ما را برآورده نكردند.
وي اظهار داشت: با وجود اين مشكلات دانشجويان همچنان در بخش كاكاوند نورآباد حضور دارند و به ماموريت خطير خود در امر خدمت رساني به محرومان مشغول هستند.
زيني وند متذكر شد: هرگاه در راس يك مجموعه، مديري با روحيه جهادي حضور دارد ما مشكلي براي پيگيري كارهاي جهادي در حيطه مسئوليت اين مدير نداريم، اما متاسفانه امروز از اين خلاء رنج مي بريم.
مسئول سازمان بسيج دانشجويي لرستان با اشاره به اينكه دانشجويان جهادي سفيران اميني براي كمك به دولت خدمتگزار هستند، اظهار داشت: هيچ مسئولي نبايد خود را از مطالبه گري دانشجويان جهادي مصون بداند.
وي به مديران استان توصيه كرد: با آغوش باز پذيراي دانشجويان جهادي باشند و تمام امكانات مورد نياز را در راستاي محروميت زدايي در اختيار اين دانشجويان قرار دهند و خود نيز بنا بر نياز در عرصه هايي كه حضور آنها ضروري است حاضر شوند.
زيني وند گفت: دانشجويان جهادي بايد رفع محروميت ها را از مسئولان مطالبه و براي معرفي محروميت هاي استان به مردم و مسئولان در پايان اردوها اقدام به برگزاري همايش هاي شهرستاني كنند.
لینک کپی شد
گزارش خطا